Konference byla zahájena otázkou: Nejsou lidi. Opravdu?
Následně se k problematice vyjádřili špičkoví čeští i zahraniční odborníci. Pokračovala krátká inspirativní vystoupení nabízející praktické informace určené pro generální, obchodní, personální ředitele a majitele firem, kteří chápou, jak náročné je starat se o nejdůležitější asset jejich společností, tedy kvalitní lidi. V současnosti totiž nabídka na trhu práce často převyšuje poptávku.
V prvním bloku věnovanému nabírání nových zaměstnanců vystoupil nejznámější „lovec hlav“ Jan Bubeník, majitel Bubenik Partners. O svoje zkušenosti se podělil Philippe Riboton, muž, který řeší personální problémy ve střední Evropě a například personálně obsazuje nový obchod Louis Vuitton v Praze. Hovořila také Kateřina Gábová z nejvíce obdivovaného startupu, vyhledávače letenek Kiwi.com, kde se během posledních dvou let zdesetinásobil počet zaměstnanců.
Ve druhém bloku přišla na řadu otázka, jak si kvalitní lidi udržet a jak rozvíjet jejich potenciál. Účastníky v této souvislosti oslovilo vystoupení Petry Hruškové, Staffing Business Partner EMEA Google. Zajímavý byl příspěvek australského kouče Alexe Crossleyho, který u zahraničních i u českých top manažerů několik let zkoumal jejich každodenní pracovní návyky, a dokázal tak přesně určit, jaké dovednosti mají mít ti absolutně nejúspěšnější manažeři. Headhunter a bloger Matěj Matolín umožnil unikátní vhled do duše nejmladších profesionálů: Co motivuje lidi kolem dvacítky? Jak nejlépe využít jejich talent?
Ve třetím bloku vystoupili tři řečníci, kteří zodpověděli otázku: Co dělá dobrého šéfa dobrým šéfem? O zkušenosti se podělil Jan Mühlfeit, někdejší šéf evropského Microsoftu, který se dnes věnuje mentoringu, Vladimír Staňura, CEO Českomoravské stavební spořitelny, a Jan Hnízdil, nejznámější propagátor psychosomatiky.
Více informací najdete na: www.kdobudepracovat.cz
Hlavní partner konference
LMC
Oficiální partner
Vema, Human Garden, Personal Connect
Image partner
Fresh Bedýnky, INC Consulting
Záštita
Asociace poskytovatelů personálních služeb, Klub personalistů
Mediální partner
Mladá fronta, Euro, Finance.cz, Kniha.cz, Edumenu.cz
Organizátor
Euro Setkání, Media Events Company