WPP, která vlastní například reklamní agentury Ogilvy & Mather a Hill & Knowlton, působí ve 113 zemích světa a zaměstnává přes 200.000 lidí. Firma upozornila, že klienti se snaží omezovat výdaje, což zostřuje konkurenční boj v reklamním průmyslu.
Podnik předpokládá, že tempo růstu tržeb mu v letošním roce zpomalí na dvě procenta ze zhruba tří procent v loni. Podle analytika Neila Wilsona ze společnosti ETX Capital se v tomto výhledu odráží loňské rozhodnutí Británie opustit Evropskou unii. Vliv má ale také politická nejistota v Evropě.
\"Máme zde velmi soutěživé prostředí. Hospodářský růst je slabý, inflace nízká a klienti se soustředí na náklady,\" řekl agentuře Reuters zakladatel a generální ředitel WPP Martin Sorrell. Zostřená konkurence podle něj firmu připravila o některé významné kontrakty.