Škoda uvažuje o vstupu na tři nové trhy - do Iránu, Jižní Koreje a Singapuru. Podle Eichhorna to ale může vyžadovat více času, než byl původní předpoklad vstupu v letošním roce. \"Permanentně se snažíme hledat nové příležitosti a geograficky rozšiřovat náš záběr. V některých zemích, například v Iránu, je ale složitá situace. Jsme ale optimisté a věříme, že na tyto trhy v blízké době vstoupíme,\" uvedl.
Do loňského roku prošlo modernizací designu 2500 z celkem 3500 dealerství Škody. V České republice má nový vzhled všech zhruba 190 dealerství. Podle Eichhorna nešlo jen o změnu korporátní identity, ale také o nastavení nových procesů pro chování personálu. Ve 40 zemích, včetně Česka, již automobilka zavedla nový způsob zvyšování kvalifikace. Zaměstnanci v showroomech jsou označováni zlatým, stříbrným nebo bronzovým špendlíkem podle toho, jaké úrovně školení dosáhli.
Automobilka zároveň investuje do nových forem prodeje. Ve Španělsku spustila pilotní projekt virtuálního showroomu, kdy si zákazník prohlíží auto na internetu a komunikuje s prodejcem přes videokonferenci, v Británii zase může klient sledovat prostřednictvím kamery servisního technika a v Polsku je jako pilotní projekt testován nákup vozu přes internet. \"Všechny tyto nové formy budeme postupně rozšiřovat i do dalších zemí včetně České republiky,\" dodal.
Škoda v Ženevě představila sedm novinek. V rámci modelové řady Octavia, je to nejvýkonnější verze Octavia RS 245 a outdoorový Scout, u SUV Kodiaq pak varianta Sportline a Scout. Vedle toho ukázala i modernizované modely Citigo, Rapid a Rapid Spaceback. Další čtyři modely, včetně nové generace SUV Yeti, ukáže do konce roku.
Do roku 2025 chce Škoda zdvojnásobit prodej na zhruba dva miliony vozů ročně.