V celkových reklamních výdajích napříč mediatypy připadá na online reklamu 21 procent a je tak druhým nejsilnějším inzertním médiem. Největší podíl mají televize s reklamními příjmy 42,4 miliardy Kč, tisková inzerce loni vynesla 19 miliard Kč, reklama v rádiích sedm miliard a outdoorová inzerce 5,2 miliardy Kč.
Největší část internetových inzertních výdajů, celkem 14,2 miliardy Kč, připadá na celoplošnou (display) reklamu, z toho videoreklama tvořila 19 procent. Do reklamy ve vyhledávání investovali inzerenti 4,7 miliardy Kč v reálných cenách. Pro katalogy a řádkovou inzerci média deklarovala tržby 900 milionů Kč v ceníkových cenách.
Z celkových výdajů do reklamy připadá na programaticky obchodovanou inzerci třetinový podíl. Do této kategorie se řadí prostor v reklamních obsahových sítích a aukčním způsobem nakoupená reklama.