Loni se společnost dostala podle Šercla z problémů, které způsobil hlavně tlak konkurence, zejména společnosti PepsiCo, která vyrábí brambůrky pod značkou Lays.
Letos chce společnost zabodovat s novou recepturou takzvaných kotlíkových brambůrek. Vyrábí se z tlustších plátků brambor, které mají šířku až dva milimetry, oproti běžným 1,1 až 1,4 milimetru. Smaží se i se slupkou při nižších teplotách delší dobu. \"Začali jsme je prodávat v půlce února, nyní se již několik měsíců buduje distribuce a od dubna by to mělo být na všech významných hráčích,\" řekl šéf marketingu firmy Ondřej Široký.
Firma používá z čtyř pětin české brambory, hlavně z Vysočiny, dále pak například z jižních a středních Čech. Používá také český slunečnicový olej, přešla na něj z palmového. Ten byl podle Šercla o 15 až 20 procent levnější.
Trh celého odvětví v ČR dosahuje podle firmy 4,2 miliardy korun. Nejvíc se podle společnosti prodávají solené brambory, společnost plánuje i další inovace v sortimentu pálivých brambůrků, se kterými se na trhu uchytila PepsiCo. Například pod značkou Chio vyrábí chipsy s příchutí chilli a limetka.
Společnost zaměstnává v ČR 350 lidí, má továrnu v Choustníku a v Hradci Králové, vedení sídlí v Praze. Mateřská firma sídlí v Düsseldorfu. Intersnack v ČR začal působit v roce 1993, výroba brambůrek začala podle Šercla na českém území už v roce 1982 pod zemědělským družstvem. Prodává brambůrky, snacky, křupky, slané pečivo a oříšky pod značkami Bohemia, Canot, Pom-Bär a Chio.