Nejvyšší růst zaznamenal internetový a zásilkový prodej, který se zvýšil téměř o pětinu. Vyšší byly také tržby v prodejnách s oděvy a obuví, se sportovními a rekreačními potřebami a s počítači. Méně se naopak dařilo obchodníkům s farmaceutickými výrobky, kosmetikou a potřebami pro domácnost.
Ve specializovaných prodejnách potravin se tržby ve srovnání s loňským únorem snížily o 2,2 procenta, v nespecializovaných prodejnách s převahou potravin pak o 1,1 procenta.
Letošní únor měl o jeden pracovní den méně než před rokem. Po očištění o kalendářní vlivy tržby maloobchodníků meziročně rostly o 4,8 procenta. Meziměsíčně se tržby reálně zvýšily o 0,9 procenta.
Za prodej a opravy motorových vozidel se tržby meziročně zvýšily o 2,2 procenta, po očištění pak o 3,1 procenta.