Mercedes těžil z vysokého zájmu o nový model třídy E. Jeho prodej se za březen meziročně zvýšil o 65 procent.
V oblasti Asie a Tichomoří odbyt v březnu vzrostl o 23 procent, hlavně díky více než 30procentnímu růstu poptávky v Číně. V Evropě se prodej zvýšil o 11,8 procenta a v USA o 3,3 procenta. V Evropě se automobilce podařilo poprvé prodat za jeden měsíc více než 100.000 vozů.
Daimler vlastní také menší značku aut Smart. Tyto vozy jsou oblíbené zvláště v Británii. Jejich prodej se ale v březnu snížil o 5,4 procenta na 15.242 aut, za první čtvrtletí klesl o 3,7 procenta na 34.156 vozů.
Automobilka Mercedes-Benz loni poprvé za více než deset let překonala konkurenční značku BMW. Prodej automobilů Mercedes-Benz loni vzrostl o 11 procent na 2,084 milionu, zatímco prodej aut značky BMW se zvýšil jen o pět procent na 2,003 milionu.