Loni Škoda v Číně, která je největším odbytištěm značky, prodala rekordních 317.100 aut, což představuje meziroční růst o 12,6 procenta. Do roku 2020 by měl roční prodej přesáhnout 600.000 vozů. Automobilka od vstupu na čínský trh před deseti lety tam prodala více než dva miliony vozů.
Do Číny putuje více než čtvrtina roční produkce Škody. \"Tento růstový kurz v příštích letech ještě více urychlíme dalším budováním naší modelové palety. V popředí naší modelové ofenzivy na čínském trhu bude zejména rozšiřování nabídky vozů kategorie SUV. S modelem Kodiaq na trh přichází naše první velké SUV, další atraktivní modely budou následovat v rychlém sledu. Naším cílem je zdvojnásobit dodávky čínským zákazníkům na více než 600.000 vozů do roku 2020,\" uvedl předseda představenstva společnosti Bernhard Maier.
V Šanghaji Škoda vedle SUV Kodiaq představuje koncept elektromobilu Vision E s dojezdem 500 km. První sériový vůz značky s čistě elektrickým pohonem na trh přijde v roce 2020. Další novinkou je Octavia Combi. Tato karosářská verze se čínské veřejnosti představuje vůbec poprvé.
Octavia je nejprodávanějším modelem Škody v Číně. Ze dvou milionů prodaných vozů Škody v této zemi bylo přes 1,1 milionu vozů řady Octavia, více než 305.000 vozů Rapid, téměř 268.000 superbů, 251.000 fabií a v zhruba 69.000 vozů Škoda Yeti.