Finanční ředitel agentury Ken Dale řekl, že čistý zisk se loni vrátil k \"normálnějším úrovním\".
Tržby dosáhly svého vrcholu v roce 2008, kdy činily 748 milionů dolarů. Od té doby převážně klesaly, a to kvůli negativním dopadům rozmachu internetových médií na úkor tištěných novin. Agentura se snaží pokles tržeb kompenzovat tím, že se více zaměřuje na video a na nové zahraniční klienty.
V loňském roce pokles tržeb zmírnily mimořádné příjmy související s prezidentskými volbami ve Spojených státech. Téměř polovina tržeb agentury pochází od televizních společností. Noviny se na jejích příjmech podílejí 23 procenty a internetové společnosti zhruba deseti procenty.
Náklady agentury se loni zvýšily o téměř pět procent na 562,7 milionu dolarů. Zahrnovaly částku 16,6 milionu dolarů související s přesunem ústředí, což by mělo agentuře v budoucnu přinést roční úsporu kolem deseti milionů dolarů.
Agentura AP vznikla v roce 1846 a je nejstarší tiskovou organizací na světě. Má statut družstva, je ve vlastnictví amerických médií a jejím primárním cílem není tvorba zisku.