\"V roce 2016 jsme za prodej vlastních výrobků utržili 389 milionů, což je meziroční pokles z důvodu aplikace zákona o významné tržní síle. Základem zůstávají tržby v České republice, které jsou stále ovlivněny doznívajícími dopady zákona o významné tržní síle, nicméně se nám daří navyšovat podíl exportu. Nejvýznamnějšími zahraničními trhy zůstávají Slovensko a USA, nově jsme zaznamenali úspěšný růst v Polsku,\" uvedl Dvořáček.
Export vlastních výrobků se na loňských tržbách podílel 35 procenty, což je o více než 12 procent více než v roce 2015. Produkty likérky směřovaly do 40 zemí.
Likérka loni opět rozšiřovala své sady, momentálně mají rozlohu 163 hektarů. Letos chce společnost investovat 50 milionů korun do rekonstrukce a přestavby skladovacích a zracích kapacit ve vizovickém areálu, která bude zahájena koncem letošního roku. Vybuduje také podnikovou prodejnu, degustační bar a muzeum na pražském Klárově, dokončena by měla být v roce 2018.