Dvořák může podle ministra zemědělství Mariana Jurečky (KDU-ČSL) Budvaru pomoci při zefektivnění marketingu a prodeje v zahraničí. \"Je to člověk, který má zkušenosti s výrobou a prodejem piva i jeho marketingem, jak z České republiky, tak i ze zahraničí. Myslím si, že může velice vhodně a dobře doplnit kvalitní manažerský tým, který dneska v Budějovickém Budvaru je,\" sdělil ministr.
Dvořák je uznávaným odborníkem na marketing. Podle Lidových novin stál například u konceptu restaurací Staropramenu Potrefená husa nebo u zavádění tankového prodeje piva v Prazdroji. Pracoval jako manažer značky Staropramen a posléze jako ředitel marketingu v Pivovarech Staropramen. Byl také ředitelem marketingu pro střední Evropu v pivovarnické společnosti Anheuser-Busch InBev a ředitelem značky a marketingové komunikace v O2. Naposledy působil jako mezinárodní ředitel značky Pilsner Urquell ve společnosti SABMiller.
Dvořákův předchůdce Boček pivovar vedl od roku 1991, do Budvaru nastoupil v roce 1984 jako technolog. Loni obdržel od prezidenta Miloše Zemana státní vyznamenání.
Budvar jako čtvrtý největší výrobce v Česku vyváží pivo do 76 zemí. Pivovar, který byl založen 15. dubna 1895, nese od roku 1967 název národní podnik Budějovický Budvar. Je posledním českým pivovarem, který vlastní stát. Budějovický Budvar loni prodal 1,61 milionu hektolitrů piva, což je nejvíce v historii podniku. Za 11 let zvýšil pivovar výstav o 40 procent. Meziročně výstav vzrostl o 0,8 procenta.