Za vyššími tržbami společnosti stojí mimo jiné růst sumy, kterou hosté v restauracích utratí. Proti roku 2014 se tato částka zvýšila o deset korun na průměrných 126 korun. Počet objednávek stoupl na 18,3 milionu ročně.
Firma podle výroční zprávy zaměstnávala předloni 1347 zaměstnanců včetně 119 na vedoucích a manažerských pozicích, meziročně jich přibylo 124.
Společnost loni spustila rozvoz svého jídla. Ten ze začátku řešila i Česká obchodní inspekce, která dostala na začátku června několik stížností od zákazníků na řetězec s rychlým občerstvením KFC ohledně ceny za nový rozvoz zboží. Podle inspekce však bylo vše ze strany KFC v pořádku, protože zájemci o službu cenu znali. KFC přitom nejdříve službu avizovala jako rozvoz zdarma, zboží však stálo více než v kamenném obchodě. Následně v polovině června společnost na svých facebookových stránkách oznámila, že rozvoz bude stát 69 korun, minimální hodnota nákupu musela být 150 korun.
Tržby konkurenčního amerického řetězce McDonald´s loni v Česku meziročně vzrostly o 200 milionů korun. Za hamburgery a další potraviny lidé v tuzemských 95 restauracích utratili 4,6 miliardy korun.