Výnosy mobilního segmentu vzrostly o tři procenta na 4,77 miliardy Kč. Celkový počet mobilních zákazníků se zvýšil o 0,7 procenta 4,924 milionu. Množství zákazníků smluvních služeb stouplo o tři procenta na 3,372 milionu.
Díky rozvoji vysokorychlostní mobilní sítě a nabídce tarifů s navýšeným množstvím dat vzrostl meziročně datový provoz o dvě třetiny. Počet zákazníků, kteří využívají internet v mobilu, vzrostl o 15 procent na 1,824 milionu. LTE využívá 930.000 klientů.
Výnosy v segmentu pevných linek klesly o tři procenta na 2,76 miliardy Kč. Počet zákazníků služby O2 TV se zvýšil o pět procent na 222.000. Počet zákazníků, kteří využívají pevný internet xDSL, klesl o tři procenta na 764.000. Rychlejší VDSL měly již dvě třetiny domácností. Celkový počet pevných linek klesl o 16 procent na 677.000.
Počet mobilních zákazníků slovenské dceřiné společnosti se zvýšil o čtyři procenta na 1,892 milionu, z toho počet zákazníků smluvních služeb se zvýšil o devět procent na 1,091 milionu.
\"V průběhu roku 2017 budou naše finanční výsledky negativně ovlivněny evropskou regulací. Proto jsem rád, že zájem zákazníků o naše služby vedl v prvním čtvrtletí k nárůstu výnosů i ziskovosti. V dubnu se nám také podařilo zajistit nový úvěr. Využili jsme tak stávající výhodné podmínky pro financování budoucích potřeb společnost,\" uvedl finanční ředitel O2 Tomáš Kouřil.
Majoritu přes 80 procent v O2 vlastní investiční skupina PPF. O2 má kolem 4,9 milionu mobilních zákazníků, 700.000 pevných hlasových linek a 770.000 internetových přípojek.