Zisk před úroky, daní a odpisy (EBITDA) se zvýšil na 4,81 miliardy dolarů (přes 118 miliard Kč) ze 4,49 miliardy dolarů před rokem. Nedosáhl však na očekávaných 4,88 miliardy zejména v důsledku prudkého propadu prodejů v Brazílii. Výrobce piv Budweiser, Stella Artois a Corona zaznamenal nižší odbyt i na americkém trhu.
Po dvou letech letech poklesu se objem prodaného piva na brazilském trhu sice zvýšil, příjmy z hektolitru však propadly, neboť zvýšení zdanění pivovar nepřenesl na zákazníky v plné výši. Hospodaření AB InBev také ovlivnilo téměř 40procentní oslabení brazilského realu vůči americkému dolaru, neboť polovinu nákladů má nominované v dolarech. Na americkém trhu ztratily podíl značky Bud Light a Budweiser.
Mezi pozitivní faktory patří zvýšení prodejů i příjmů v Mexiku a dobré výsledky v Číně a v Jihoafrické republice, která je jedním z nových odbytišť společnosti. Výhled hospodaření na letošní rok tak společnost nezměnila.
AB InBev má více než dvojnásobnou velikost ve srovnání s nejbližším konkurentem, kterým je pivovar Heineken. Na globální produkci piva se podílí téměř čtvrtinou. O používání značky Budweiser vede již několik let řadu právních sporů s českým pivovarem Budějovický Budvar.