Prodeje společnosti vzrostly o 19 procent na 5,67 miliardy eur, přičemž analytici oslovení agenturou Reuters očekávali zisk 421 milionů a prodeje ve výši 5,4 miliardy eur. Na severoamerickém a čínském trhu Adidas s růstem tržeb o 31, respektive 30 procent překonal svého rivala Nike, který vykázal zvýšení o tři procenta v Severní Americe a o devět procent v Číně.
Adidas je silný především v internetovém obchodu, kde jeho příjmy stouply o 53 procent. Právě na tento segment se soustředil nový ředitel Kasper Rosted, který se ujal funkce v říjnu. V březnu oznámil, že do roku 2020 se hodnota těchto prodejů zvýší na čtyři miliardy eur z jedné miliardy v loňském roce. Zdvojnásobil tak prognózu z dosud plánovaných dvou miliard. Celkové prodeje by se měly v roce 2020 pohybovat na úrovni 25 až 27 miliard eur.
Do výsledků firmy se promítla marketingová kampaň propagující běžecké boty Boost a retro obuv Superstars, s níž chce Adidas předběhnout svého amerického rivala Nike, za kterým zaostává už řadu let. Dobře se opět začala prodávat i značka Reebok, po šestiprocentním růstu v roce 2016 se její odbyt v prvním čtvrtletí zvýšil o 13 procent.
Akcie společnosti se letos zvýšily o 21 procent, uvedla agentura Reuters.