Novou linkou reaguje společnost na zvýšenou poptávku na českém i zahraničních trzích. Kapacita produkce nealkoholických nápojů ve Vysočanech vzroste zhruba o 30 procent. Firma chce více vyvážet například do Maďarska, doufá o růst exportu o desetinu. \"V posledních letech se nám daří zvyšovat podíl našich sycených limonád na českém trhu. Vloni jsme dosáhli v této kategorii na bezmála 20procentní podíl. Letos bychom chtěli pokračovat v přibližně stejném patnáctiprocentním růstu, jako tomu bylo loni,\" řekl generální ředitel firmy pro Česko a Slovensko Josef Neumann.
V Praze by mělo vzniknout 40 nových pracovních míst. Společnost předloni ke konci roku zaměstnávala 400 lidí, na začátku roku 376. Průměrně během 12 měsíců ve firmě pracovalo 390 zaměstnanců.
\"Chceme našim zákazníkům nabídnout dostatek nejen již představených nápojů, ale také další zvýšení jejich kvality. V neposlední řadě tím získáváme další prostor pro nové varianty nebo výrobu nápojových novinek,\" dodal Neumann.
V pražském podniku se stáčí kromě Pepsi i další firemní značky. Společnost prodávající například limonády Mirinda, či 7Up, ale také vody Toma nebo ledové čaje Lipton, exportuje z pražského závodu mimo jiné na Slovensko, do Polska nebo do Německa.
Konkurenční nápojářské společnosti Coca-Cola HBC ČR předloni vzrostly tržby o 8,8 procenta na více než 6,02 miliardy Kč. O zhruba sedm procent na 354,3 milionů korun jí stoupl zisk. Loňské výsledky zatím nezveřejnila.