Největšího nárůstu počtu čtenářů ve srovnání s minulými výstupy za druhé pololetí 2016 dosáhl deník Hospodářské noviny, který zvýšil čtenost o sedm procent na 161.000 lidí.
Postavení nejčtenějšího suplementu posílil titul Blesk magazín TV s 1,235 milionu čtenářů, na druhém místě zůstal TV Magazín s 1,185 milionu a třetí je Magazín Dnes se 713.000 čtenáři. Počet svých čtenářů zvýšilo proti minulému období celkem osm suplementů a u jednoho zůstal počet čtenářů stejný. Největší nárůst počtu čtenářů vykázal magazín Hospodářských novin Ego!, jehož čtenost na vydání vzrostla o více než 11 procent.
U časopisů vykázal největší nárůst počtu čtenářů měsíčník ForMen, s navýšením o 42 procent. K pětinové hranici se přiblížily nebo ji překročily ještě Instinkt a Můj dům. Dalších osm časopisů z různých žánrových skupin dosáhlo nárůstu počtu čtenářů vyššího než deset procent. Celkově vzrostla čtenost většiny titulů v žánrových skupinách časopisů o vaření, péče o zdraví, IT časopisů a časopisů o bydlení, ale také například motoristických či křížovkářských časopisů.
Nejčtenějším magazínem byl bezplatný týdeník 5plus2 s průměrným počtem 857.000 čtenářů na vydání. Nejčtenějším prodávaným časopisem byl Nedělní Blesk s 540.000 čtenářů, následovaný Rytmem života s 524.000 čtenářů na vydání.
Některou z tiskovin čte v Česku 90 procent lidí starších 12 let. Časopisy čte 83 procent populace a deníky 70 procent.