Během roku se tak Raiffeisenbank podařilo začlenit do portfolia retailové klienty dvou tuzemských bank, Citibank i Zuno. Součástí převodu byla nabídka různých výhod a benefitů, včetně zachování podmínek u úvěrových produktů, uvedl člen představenstva Raiffeisenbank zodpovědný za retailové bankovnictví Vladimír Kreidl.
Podle něho výrazná část aktivních klientů Zuno banky přijala nabídku Raiffeisenbank na otevření účtu a začala využívat i další služby. Šlo zejména o movitější klientelu. V průměru si klient Zuno převedl do Raiffeisenbank 400.000 Kč. Navíc na tři čtvrtiny těchto převedených účtů směřuje výplata klienta. Raiffeisenbank zachovala klientům Zuno stejné podmínky pro úvěrové produkty, jaké měli v původní bance, dodal.
Mateřská Raiffeisen Bank International Group se rozhodla postupně ukončit činnost Zuno Bank loni v říjnu. Česká pobočka banky předloni vykázala ztrátu 151 milionů korun, v roce 2014 měla ztrátu 216 milionů korun. Banka zahájila činnost v roce 2010 nejdříve na Slovensku a v polovině roku 2011 vstoupila na tuzemský trh. Ke konci loňského srpna měla Zuno Bank na obou trzích celkem asi 266.000 klientů, 22 miliard Kč v depozitech, 2,3 miliardy Kč úvěrů a 200 zaměstnanců.
Výhodné úroky i nabídka služeb zdarma přitáhly Zuno Bank zpočátku desítky tisíc klientů, ve stejné době ale přišly s podobně koncipovanými službami i další finanční ústavy. Byla to Air Bank, která vstoupila na český bankovní trh v listopadu 2011, a Equa Bank, jež vznikla v červnu 2011 z Banco Popolare. Lákají klienty především na vedení účtu zdarma, transparentnost a výhodné úročení spořicích účtů.