Candy vydávala obchodní podmínky zavazující distributory k dodržování dohod o cenách krmiv pro další prodej. Společnost existenci dohod u soudu nepopřela. Firma prý dohody s odběrateli uzavírala proto, aby výsledná cena byla \"poctivá\" a byly v ní zohledněny náklady.
Jednání společnost označila za nutnou obranu v situaci na trhu, kdy na ni tlačily konkurenční firmy Samohýl, Noviko a Almika. Kdyby nezasáhla, musela by prý kvůli konkurenčnímu boji skončit.
Candy je distributorem krmiv pro psy a kočky značek Nutram, K-9, Feline a Candie\'s. Krmiva distribuuje přímým prodejem koncovým spotřebitelům prostřednictvím svého internetového obchodu, dodávkami do maloobchodních prodejen a dále pomocí velkoobchodních prodejců - svých registrovaných distributorů.
Podle antimonopolního úřadu společnost porušovala zákon v letech 2010 až 2012. ÚOHS vadily dohody o minimálních cenách. Firma vydávala obchodní podmínky, ve kterých zavazovala své registrované distributory k dodržování dohod o cenách krmiv pro další prodej, přičemž distributoři tyto dohody akceptovali. Porušení zákona se údajně týkalo také dohod s provozovateli internetových obchodů, kteří rovněž přistoupili na žádosti Candy ohledně navýšení cen krmiv.