Novým šéfem prodeje a marketingu Škody Auto bude Alain Favey

05.07.2017 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Mladá Boleslav 5. července (ČTK) - Novým členem představenstva Škody Auto zodpovědným za oblast prodeje a marketingu bude od září Alain Favey (50), který od roku 2012 vede společnost Porsche Holding Salzburg, která je největším obchodníkem s automobily v Evropě. Nahradí Wernera Eichhorna (54), který bude nově řídit prodejní a marketingové aktivity značky Volkswagen v regionu Severní Amerika. Škoda Auto o tom dnes informovala v tiskové zprávě.

Alain Favey působí v prostředí mezinárodního automobilového průmyslu téměř třicet let. Svou profesní dráhu zahájil v roce 1989 u společnosti Citroën, kde působil mimo jiné jako výkonný ředitel pro různé evropské země. V roce 2009 přešel do koncernu Volkswagen a byl pověřen vedením prodeje značky Volkswagen na evropském trhu.

Werner Eichhorn převzal funkci člena představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu od 1. září 2012. V této funkci se podle automobilky podílel na úspěšné produktové a růstové ofenzivě značky. \"Děkujeme Werneru Eichhornovi za jeho velice úspěšnou práci pro společnost Škoda Auto. Jako člen představenstva za oblast prodeje a marketingu významně přispěl k posílení pozice značky na mezinárodních trzích,\" řekl předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier.

Škoda Auto je součástí německého koncernu Volkswagen. Provozuje tři výrobní závody v Česku a zaměstnává v nich zhruba 30.000 lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery. V roce 2016 dodala Škoda Auto zákazníkům celosvětově 1,127.700 aut, třetí rok po sobě přes milion vozů.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK