Prodej v Jižní Koreji se v pololetí zvýšil o 47,3 procenta a v Číně o 34,5 procenta. V Evropě odbyt automobilky stoupl o 8,9 procenta a v samotném Německu o 6,3 procenta. Ve Spojených státech však prodej klesl o půl procenta.
V samotném červnu se prodej meziročně zvýšil o 11,1 procenta na 209.309 vozů. V Evropě prodej stoupl o 4,3 procenta, v Číně o 28,3 procenta a v USA o 1,8 procenta, napsaly agentury DPA a Reuters.
Daimler vlastní také menší značku aut Smart. Tyto vozy jsou oblíbené zvláště v Británii. Jejich prodej se ale v červnu snížil o 4,4 procenta na 12.565 aut, za pololetí klesl o 4,9 procenta na 69.874 vozů. Daimler doufá, že prodej podpoří nová, elektrická verze vozu, jejíž prodej v Evropě začal minulý měsíc.
Automobilka Mercedes-Benz loni poprvé za více než deset let překonala konkurenční značku BMW. Prodej automobilů Mercedes-Benz loni vzrostl o 11 procent na 2,084 milionu, zatímco prodej aut značky BMW se zvýšil jen o pět procent na 2,003 milionu.