Celkové příjmy se zvýšily o 2,1 procenta na 15,71 miliardy USD. Bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů a podnikové struktury příjmy stouply o 3,1 procenta. Analytici dotazovaní agenturou Thomson Reuters čekali v průměru příjmy 15,6 miliardy USD.
Příjmy severoamerické nápojové divize, která je největší divizí skupiny, vzrostly o dvě procenta na 5,24 miliardy USD, objem prodeje však zůstal téměř beze změny. Příjmy severoamerické divize s občerstvením Frito-Lay vzrostly o tři procenta. V Latinské Americe a v oblasti Evropy a subsaharské Afriky zaznamenala společnost růst příjmů o šest procent, v oblasti Asie, Blízkého východu a severní Afriky však příjmy klesly o osm procent.
PepsiCo v květnu oznámila, že prodá svůj podíl 4,5 procenta v britské plnírně a stáčírně Britvic. Cenu však nezveřejnila.
PepsiCo se stejně jako konkurenční Coca-Cola zaměřila na rozvinutých trzích na prodej menších balení, u kterých je vyšší zisková marže, a současně ustoupila od akcí, kdy prodávala velká balení za nižší ceny. Cílem je zmírnit negativní dopad poklesu poptávky po sycených nápojích.