\"Pravý jízdní pás směrem na Prahu se otevřel už ve středu ráno, levý pás by měl být zprovozněn dnes nejpozději ve 13:00,\" řekl Rýdl. Opravený úsek je dlouhý 5,7 kilometru. Vozovka je na každé straně širší o 75 centimetrů, což znamená větší komfort pro řidiče. Cementobetonový povrch o tloušťce 28 centimetrů by podle stavbařů měl mít životnost až 30 let.
Podle ministra dopravy Dana Ťoka, který si opravený úsek dnes prohlédl, je harmonogram oprav celé dálnice D1 platný, modernizace by měla být hotova v roce 2020. Maximální rozpočet je kolem 20 miliard korun. \"Očekáváme, že tuto horní hranici nevyčerpáme. Díky specifické situaci na trhu se nám zvláště v první třetině výběrových řízení na zhotovitele dařilo dosahovat podstatně nižších než očekávaných cen,\" řekl Rýdl.
Součástí prací na tomto úseku byla i modernizace odpočívky Devět křížů v obou směrech. Vozovku lemují kamenné zídky z takzvaných gabionů, které zamezí možnému přebíhání lidí. Na parkovištích jsou také dětská hřiště.
Celá oprava dálnice D1 mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru je rozdělena do 21 úseků, které se opravují postupně. Nyní silničáři pracují na čtyřech úsecích, dalších šest bylo uvedeno do provozu.