Výrobce piv Budweiser, Stella Artois a Corona ve čtvrtletí zvýšil výrobu o jedno procento. Díky přesunu spotřebitelů k dražším značkám se jeho příjmy zvýšily o pět procent na 14,19 miliardy dolarů, srovnatelný očištěný zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA) stoupl o 11,8 procenta na 5,35 miliardy dolarů
Prodeje pivovaru poklesly na dvou jeho největších trzích, USA a Brazílii, jakož i v Kolumbii. V Brazílii, která se pomalu zotavuje z nejhorší krize za více než sto let, se prodej společnosti snižuje už šest čtvrtletí. V USA, které jsou pro AB InBev největším odbytištěm, se objem jejího prodeje sice snížil, ale díky poptávce po dražších pivech vzrostl zisk.
AB InBev má více než dvojnásobnou velikost ve srovnání s nejbližším konkurentem, kterým je pivovar Heineken. Na globální produkci piva se podílí téměř čtvrtinou. O používání značky Budweiser vede již několik let řadu právních sporů s českým pivovarem Budějovický Budvar.