\"Za tímto pozitivním vývojem stojí především velké množství inovací a podpora našich hlavních kategorií - koření, polévek a bujónů,\" uvedl ředitel marketingu Vitany Michal Panocha.
Společnost loni například zavedla nové zavírací sáčky pro všechny druhy koření a začala vyrábět bezlepkové produkty. Na trh loni uvedla 139 nových výrobků, letos počítá se zhruba 90 novinkami. Náklady na výzkum a vývoj výrobků loni činily devět milionů korun.
Vitana zaměstnává 560 lidí ve třech provozovnách v Byšici, Roudnici nad Labem a Varnsdorfu. Její portfolio zahrnuje zejména koření, polévky, instantní jídla, bujóny, omáčky, přílohy či potřeby na pečení.
Orkla je předním dodavatelem spotřebního zboží a řešení v oblasti potravin, drogistického zboží a pekárenství ve Skandinávii, Pobaltí či v Indii. Ve střední Evropě skupina vedle Vitany vlastní rakouskou společnost Felix a rumunskou Orkla Foods Romania. Loni koupila i českou firmu Hamé.