Čistý zisk SoftBank Group se však v prvním fiskálním čtvrtletí meziročně snížil o 98 procent na 5,5 miliardy jenů v důsledku investice do čínského internetového prodejce Alibaba Group. Jak však podotýká list Financial Times, jde o \"papírovou ztrátu\", která se po konverzi dluhopisů do akcií čínské firmy stane přínosem. Prodej skupiny vzrostl o tři procenta na 2,19 bilionu jenů.
SoftBank prognózu zisku na celý rok (do konce března 2018) nezveřejňuje, nicméně analytici ho odhadují na 1,16 bilionu JPY.
SoftBank investuje zejména do technologických start-upů, vlastní podíly v mnoha firmách, včetně amerického mobilního operátora Sprint nebo čínského internetového prodejce Alibaba Group, a v poslední době své akviziční úsilí ještě zesílila. Jednou z posledních investic je americká firma Kabbage Inc, která poskytuje úvěry spotřebitelům a drobným podnikatelům prostřednictvím internetu.