Poslechovost Evropy 2 se proti loňskému poslednímu a letošnímu prvnímu čtvrtletí zvýšila o sedm procent na 848.000 lidí. Následuje Radiožurnál s růstem o 27.000 na 835.000 posluchačů a Frekvence 1 s poklesem o 3000 posluchačů na 811.000. Podle Jana Tučka ze STEM/MARK všechny tři stanice dosahují zhruba stejné poslechovosti a rozdíly mezi nimi jsou na úrovni statistické odchylky.
Mezi stanicemi, které pokrývají více regionů, ale nejsou celostátní, se nejlépe dařilo Hitrádiím s 578.000 posluchači, což je o 7000 více než v předchozím období. Následuje Blaník s poklesem o 15.000 na 569.000 lidí a Kiss s poklesem o 8000 na 352.000 posluchačů. Mezi regionálními rádii byly nejposlouchanější Český Rozhlas Brno, Krokodýl a Černá hora.
Největší podíl na trhu měla skupina Radiohouse s 49,9 procenta, následuje MMS s téměř třetinovým podílem a Český rozhlas s 22,3 procenta. Hrubé mediální investice do rádií v prvním pololetí vzrostly o téměř sedm procent na 3,554 miliardy korun.
Denně nějaké rádio poslouchalo 62,4 procenta populace, což je o 1,3 procentního bodu méně. Během týdne si alespoň jednou rádio pustí 86 procent lidí.