A to i přes to, že podle Brindzákové je vytíženost letadel 75 až 80 procent. Vyjádření WizzAiru ČTK zjišťuje. Další dvě nízkonákladové linky do Londýna mívají vytíženost vyšší. Společně s Mnichovem tak Brnu zůstanou pouze tři pravidelné linky. Do Londýna létá na letiště Stansted Ryanair a na letiště Luton WizzAir. Do Mnichova létá společnost bmi regional spojená s německou Lufthansou.
Linku do Eindhovenu dopravce zavedl na konci roku 2011, avšak od té doby brněnské letiště s výjimkou Mnichova pouze ztrácelo. Mělo spojení s Prahou, Moskvou, italským Bergamem či španělskou Gironou. Ještě více tak bude letiště závislé na charterových linkách, které v letní sezoně dopravují turisty na dovolenou především do Středomoří a k Černému moři.
Loni letiště odbavilo 418.000 cestujících, což bylo nejméně od roku 2011. Letos očekává okolo 480.000. I přes nízký počet pravidelných linek je po Praze v Česku letištěm, které odbaví nejvíce lidí, tedy i více než Ostrava, Karlovy Vary či Pardubice.