V loňském roce začala platit evropská směrnice, která přinesla povinná obrázková varování, která na cigaretových krabičkách zabírají většinu prostoru. Firma se chce i letos zaměřit na prodej tabákových výrobků, dobrých výsledků chce dosahovat především najímáním talentovaných pracovníků, píše ve zprávě.
Konkurenční společnosti Imperial Tobacco v ČR klesl ke konci loňského září meziročně zisk o 44,8 procenta na 285,3 milionu korun. Tržby se snížily o zhruba 550 milionů na 11,57 miliardy.
Další konkurenci British American Tobacco v Česku předloni klesl zisk o 42,7 procenta na 155,8 milionu korun. Tržby z prodeje zboží se však zvýšily na 12,5 miliardy korun. Společnost prodává například značky Lucky Strike a Pall Mall. Předloni jí podíl na českém trhu klesl na 20,1 procenta, loňské výsledky zatím nezveřejnila.
Jedničce domácího tabákového trhu, kutnohorskému výrobci cigaret Philip Morris, loni meziročně vzrostl čistý zisk o 7,7 procenta na 2,8 miliardy Kč. Tržby bez spotřební daně a DPH stouply o 5,4 procenta na 11,5 miliardy korun.