Podle Maiera Škoda s dieselovými motory počítá i do budoucna, ale v menších modelech přestává být tato technologie kvůli stále přísnějším emisním limitům nákladově efektivní. Škoda naopak počítá s rozšiřováním pohonu na stlačený zemní plyn CNG, který by se měl postupně objevit u všech velkoobjemových modelů.
V roce 2020 Škoda přijde na trh s prvním elektromobilem na základě letos představeného konceptu Vision E. Jeho cena by se mohla pohybovat lehce nad úrovní modelu Superb s dieselovým motorem. V roce 2025 bude mít Škoda pět modelů na elektrický nebo hybridní pohon a v roce 2030 bude elektrický pohon u každé modelové řady. Elektrické vozy se budou vyrábět na stejných místech, jako auta se spalovacími motory.
Škoda se v současnosti potýká s vysokou poptávkou po svých modelech, zejména vozech SUV. Rozšířila kvůli tomu závod v Kvasinách, kde za poslední rok přijala 3000 lidí a v náboru bude pokračovat do konce letošního roku. Model Kodiaq by se mohl pro tamní trh vyrábět od roku 2018 v Rusku.
Automobilka příští rok podle neoficiálních informací vedle faceliftu Fabie chystá i modernizovaný Superb a sportovní verzi Kodiaq RS, která poprvé u Škody využije koncernový dieselový biturbo motor. V dalším roce přijde nový Rapid a na jeho základě firma vytvoří i městský crossover. Zároveň se objeví Superb s hybridním pohonem.
Škoda se v současnosti pro celý koncern VW zabývá možností vytvoření platformy pro cenově dostupný model, který by se uplatnil na trzích rozvíjejících se zemí, jako je Indie. I po ukončení jednání o spolupráci na vývoji s indickou Tata Motors projekt dál běží a do poloviny příštího roku by mělo být rozhodnuto o jeho pokračování na základě ekonomické analýzy.