Octavia zůstává navzdory poklesu nejprodávanějším modelem značky. V srpnu jich automobilka dodala 29.800, což je meziročně o 3,1 procenta méně. Druhým nejprodávanějším modelem je Rapid, kterých firma dodala 15.700, meziročně o 9,7 procenta méně. Naopak Superb zaznamenal ve srovnání s loňským srpnem nárůst o 17 procent na 10.800 dodaných vozů. Nového SUV Kodiaq dodala automobilka v srpnu 11.200 kusů.
\"Škoda v srpnu úspěšně pokračovala v růstovém kurzu. Zájem o náš špičkový model Škoda Superb je velmi vysoký a také naše velké SUV Škoda Kodiaq výrazně přispívá k pozitivnímu rozvoji podniku. Další impuls k růstu v důležitém segmentu SUV si slibujeme od nového modelu Škoda Karoq, který bude od října postupně uváděn na jednotlivé trhy,\" řekl člen představenstva společnosti Škoda Auto odpovědný za oblast prodeje a marketingu Alain Favey.
V západní Evropě rostla Škoda v srpnu o 4,4 procenta na 30.300 vozů dodaných zákazníkům. Na nejsilnějším evropském trhu v Německu překonala Škoda s 12.200 dodanými vozy o sto vozidel výsledek loňského roku. Dvouciferné nárůsty zaznamenala značka v Rakousku, a to o 35,1 procenta, ve Francii o 15 procent, v Belgii o 31,9 procenta a Itálii o 22,5 procenta.
Ve střední Evropě automobilka dodala v srpnu svým zákazníkům 14.800 vozů, meziročně o 13,3 procenta více. Na domácím trhu v České republice dodala Škoda 7000 vozů a oproti srpnu 2016 si polepšila o 9,6 procenta. Výrazný nárůst byl zaznamenán v Polsku, a to o 16,9 procenta, na Slovensku o 23,5 procenta a ve Slovinsku o 18,6 procenta.
Ve východní Evropě bez Ruska zaznamenala Škoda nárůst o 27,2 procenta na 3100 vozů, meziročně o 700 vozidel více. V Rusku automobilka zaznamenala nárůst o 10,5 procenta na 5000 vozů, o 400 více než před rokem.
V Číně dodala automobilka shodný počet vozů, jako v loňském srpnu, tedy 26.000. Nejvýraznější nárůst prodejů hlásí automobilka z Indie, kde dodala firma 1700 vozů, meziročně o 76,2 procenta více.
Škoda Auto je součástí německého koncernu Volkswagen. Provozuje tři výrobní závody v Česku a zaměstnává v nich zhruba 30.000 lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery. V roce 2016 dodala Škoda Auto zákazníkům celosvětově 1,127.700 aut, třetí rok po sobě to bylo přes milion vozů.