Do průběžné modernizace a vybavení prodejní sítě investovala dm téměř 183 milionů Kč. Více než 40 prodejen prošlo modernizací, částečným zvětšením či přesídlením do zákaznicky atraktivnějších lokalit. Množství prodaných výrobků tak vzrostlo o 14 procent na 146,7 milionu kusů.
\"Nad očekávání vynikající vývoj, za který vděčíme zejména stále stoupající oblibě u zákazníků, nám v tomto roce umožnil zcela mimořádným způsobem investovat do naší nabídky - tedy do sortimentu a cen, do modernizace prodejní sítě,\" uvedl jednatel společnosti Gerhard Fischer.
Firma ve finančním roce 2016/2017 vytvořila 115 nových pracovních pozic a nyní má 2830 pracovníků. V obchodním roce 2017/18 chce řetězec investovat do dalšího rozvoje 190 milionů Kč.
Pro kosmetiku čeští spotřebitelé nejčastěji míří do řetězců dm drogerie markt, Teta a Rossmann. Velmi silnou pozici mají v kosmetice také přímí prodejci Avon a Oriflame a širokosortimentní prodejny jako Tesco, Kaufland, Lidl, Albert nebo Globus, vyplývá z údajů GfK.
Obrat celé skupiny dm, včetně dm Německo, v obchodním roce 2016/17 činil 10,26 miliardy eur, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 5,7 procenta. Aktuálně zaměstnává dm po celé Evropě 59.046 lidí a ve 12 zemích má 3464 prodejen. Pokračuje také expanze firmy do Itálie.