Nantl pracoval řadu let pro Penta Investments jako ředitel odboru analýz. Kromě řízení pražského a bratislavského týmu zodpovídal za nastavení finančních výkazů včetně přípravy rozpočtů a spolupracoval s finančními řediteli firem patřících do investiční skupiny. Před tím vedl analytický tým PPF Investments a pracoval také ve společnostech Tacoma Consulting a Newton. Pozici finančního ředitele VLM Nantl zastává od letošního března.
\"I díky Michalovi Klímovi VLM úspěšně zvládla významné změny v produktech i organizaci společnosti, má jasně definovanou strategii a kompetentní manažerský tým. Pro Pentu jsou mediální investice součástí strategických platforem,\" uvedl investiční ředitel Penty Zdeněk Kubát.
VLM je podle Nantla ve stádiu změny z tradičního vydavatelství založeného především na příjmech z prodeje a inzerce na moderní mediální společnost pracující sofistikovaně s daty. \"Svým čtenářům musí nabízet kvalitní vyvážený obsah, inzerentům pak vhodná řešení a dobré partnerství. Naším cílem je nadále posilovat postavení VLM jako jedné z největších mediálních firem na trhu, zabezpečit její dlouhodobou profitabilitu a stabilitu a současně budovat značku VLM tak, aby byla synonymem atraktivního a vyhledávaného zaměstnavatele,\" uvedl.
VLM je druhé největší české vydavatelství s tržním podílem 17 procent. Je součástí investiční skupiny Penta Investments, do které patří i největší slovenské vydavatelství News & Media Holding. VLM vydává zpravodajský Deník a lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvouměsíčník Kreativ Praktická žena, tradiční tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení, měsíčník Dům a zahrada a časopisy s TV programem. Součástí portfolia jsou onlinové tituly www.denik.cz, www.dotyk.cz, www.kafe.cz, www.tipcars.com, www.cars.cz a www.automix.cz.