Media Club zastupuje vedle kanálů skupiny Prima i Prima Comedy Central, Nickelodeon, Barrandov, Óčko, Mňam, Mňau, Retro a od příštího roku nově skupinu ATMedia, která zastřešuje 26 TV programů. Reklamu nabízí buď na jednotlivé programy nebo v balíčcích.
Za růstem stojí očekávaný pozitivní vývoj ekonomiky a s tím spojená stoupající poptávka inzerentů. \"Nedá se říci, že by stávající inzerenti navyšovali své investice, ale přibývají noví zadavatelé, například z oblasti internetových obchodů,\" uvedl Dianiška.
Konkurenční televize Nova podle vyjádření obchodního ředitele Jana Vlčka na webu Mediaguru by mohla příští rok zvýšit ceny reklamy v průměru o deset procent. V nové obchodní politice zohlední vývoj na trhu televizní sledovanosti, kde podíl skupiny letos meziročně roste v průměru o tři procentní body, i zvýšenou poptávku po reklamním prostoru.
Prima, která v Česku provozuje pět televizních stanic, loni zvýšila zisk po zdanění o 61 procent na 481,4 milionu korun. Tržby stouply o víc než sedm procent na téměř tři miliardy korun.
Televize jsou největším reklamním mediatypem s podílem zhruba 45 procent na celkových inzertních výdajích v Česku.