Řecko obdrželo dvě vyjádření zájmu o koupi ROSCO. Kromě české Škody také od italské společnosti Ferrovie dello Stato Italiane, která je státním holdingem spravujícím železniční infrastrukturu a poskytujícím železniční služby. Termín pro konečné nabídky byl již jednou prodloužen o čtyři měsíce a měl vypršet 3. listopadu. HRADF uvedla, že se rozhodla prodloužit konečný termín po žádosti jednoho ze zájemců, napsala agentura Reuters.
ROSCO poskytuje služby v oblasti údržby, oprav a rekonstrukcí kolejových vozidel pro železnice a jiné traťové systémy. V současnosti je jediným poskytovatelem služeb v oblasti údržby kolejových vozidel v Řecku.
Skupina Škoda Transportation s více než 5300 zaměstnanci je největší firmou zabývající se dopravním strojírenstvím ve střední a východní Evropě. Mezi hlavní aktivity patří především výroba tramvají, příměstských elektrických vlaků, lokomotiv, souprav metra, trolejbusů nebo elektrobusů. Patří do ní plzeňské firmy Škoda Transportation, Škoda Electric a Movo, ostravská Škoda Vagonka, Pars Nova Šumperk a pražský výrobce výkonové elektroniky Poll. V Maďarsku je to podnik Ganz-Škoda, v Novosibirsku výrobce motorů Sibelektroprivod, v Německu Škoda Transportation Deutschland; předloni skupina ovládla také finského výrobce kolejových vozidel TransTech.