Plán dosáhnout ve stávajícím finančním roce zisku 1,4 až 1,45 miliardy dolarů, společnost nezměnila. Finanční rok jí končí 31. března 2018. Zrušení letů Ryanair oznámil v polovině září a na zisk tato okolnost tedy měla minimální dopad.
V prvním fiskálním pololetí aerolinky s ohledem na růst nabídky krátkých letů v Evropě snížily ceny letenek o pět procent a v dalším pololetí plánují další redukci o čtyři až šest procent.
Ryanair se nyní snaží využít příležitosti pramenící ze zhroucení aerolinek Air Berlin a Monarch a z problémů společnosti Alitalia. Kromě jiného i najímáním jejich pilotů. Právě problémy s personálem byly hlavní deklarovanou příčinou zrušení 20.000 letů. Finanční ředitel Neil Sorahan je přesvědčen, že Ryanair bude mít do příštího léta pilotů dostatek.
Společnost s nimi uzavírá nové smlouvy a přepokládá, že pokud budou akceptovány všemi piloty, její náklady stoupnou o 100 milionů eur ročně. A jak uvedl O\'Leary, převahu v nákladech oproti konkurenci to neohrozí.
Akcie aerolinek na zprávu zareagovaly růstem o pět procent, stále však jsou o 8,5 procenta slabší než v polovině září, kdy přepravce ohlásil rušení letů.