Televize zároveň získaly z reklamního koláče největší podíl, když jejich příjmy přesáhly 32 miliard korun. Následuje inzerce v tisku s 13,6 miliardy Kč, ale s nejmenším růstem o 1,4 procenta. Příjmy z reklamy v rádiích se zvýšily o šest procent na 5,3 miliardy Kč.
Internet, který ale zahrnuje jen příjmy z bannerové reklamy, zaznamenal růst o desetinu na pět miliard korun. Objem příjmů z venkovní reklamy se zvýšil o tři procenta na 3,8 miliardy Kč.
V samotném září rostly výdaje na reklamu o téměř osm procent na 8,2 miliardy Kč. Reklama v TV meziročně rostla o 14 procent na 4,5 miliardy korun. Růst zaznamenaly i výdaje na internetovou a rozhlasovou reklamu. Naopak klesly příjmy z inzerce v rádiích a na billboardech.