Příjmy z reklamy vzrostly o 49 procent na 10,14 miliardy USD, z toho zhruba 88 procent pocházelo z mobilní reklamy. Analytici v anketě agentury FactSet příjmy v průměru odhadovali na 9,71 miliardy USD.
Facebook měl zhruba 2,07 miliardy aktivních uživatelů měsíčně. To je o 16 procent více než loni a také více, než čekali analytici.
Facebook je nyní ve Spojených státech terčem kritiky za způsob, jakým řeší placenou politickou reklamu a umožňuje šíření falešných zpráv. Největší kritika se na firmu snáší kvůli tomu, že Rusku umožnila ovlivnit americké prezidentské volby.
Facebook v minulých dnech uvedl, že lidé z Ruska si v posledních dvou letech koupili nejméně 3000 amerických politických reklam a zveřejnily dalších 80.000 sdělení, takzvaných postů, které mohlo vidět až 126 milionů Američanů. Rusko vměšování odmítá.
Akcie Facebooku dnes na trhu Nasdaq zpevnily o 1,4 procenta na 182,66 USD. Po zveřejnění výsledků přidaly více než jedno procento a vystoupily na nový rekord nad 184 dolarů za kus.