Firmě se ve čtvrtletí podařilo po celém světě získat 400.000 zákazníků, takže nyní jich má téměř 37 milionů.
\"Za lepšími výsledky jsou hlavně náklady na řízení rizika, které jsou mimořádně nízké,\" řekl finanční ředitel Koos Timmermans. V televizi Bloomberg také podotkl, že banka se opozdila se zaváděním restrukturalizace, protože neměla všechna potřebná povolení regulačních úřadů.
Díky investicím do mobilního bankovnictví a online služeb se ING daří snižovat náklady na kamenné pobočky. V růstu zisku se odrážel i pokles podílu nedobytných úvěrů. Rezervy na tyto půjčky banka snížila o polovinu na 124 milionů eur.
Čistý zisk se zvýšil o dvě procenta na 1,38 miliardy eur (35,3 miliardy Kč) a rovněž překonal odhady analytiků v anketě agentury Bloomberg. Příjmy zůstaly meziročně prakticky beze změn na 4,41 miliardy eur (112,7 miliardy Kč).
ING zaměstnává přes 52.000 lidí a poskytuje služby klientům ve více než 40 zemích. Historie divize ING Bank v České republice sahá do roku 1992. ING podle svých internetových stránek v tuzemsku působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává více než 250 lidí.