Uživatelé se na přeložené stránky dostanou buď zadáním české domény Amazon.cz nebo německé Amazon.de, na kterou budou v prvním případě automaticky přesměrováni. Jednoduše si pak v nabídce v horním pravém rohu přepnou pod ikonou zeměkoule preferovaný jazyk z němčiny na češtinu. Vedle názvů části produktů je přeložená i sekce Můj účet, navigace i objednávání a zasílání zboží.
\"Jsme rádi, že Amazon.de je teď pohodlnější pro větší množství česky mluvících zákazníků, kteří zde mohou nakupovat v češtině. Tento krok nás opět přiblížil k naší vizi - umožnit zákazníkům nakupovat cokoliv potřebují bez jakýchkoliv bariér na kterékoliv z našich evropských stránek,\" uvedl regionální manažer Ralf Kleber.
Na Amazon.de si mohou zákazníci vybírat ze široké nabídky produktů ve více než 30 kategoriích. Možnost výběru češtiny jako preferovaného jazyka je k dispozici v prohlížečích stolních počítačů a notebooků. Zákazníci, kteří na Amazon.de nakupují opakovaně, si ji mohou také uložit ve svém profilu. Web Amazon.de je pro zákazníky dostupný vedle němčiny také v nizozemštině, angličtině, polštině a turečtině.
Firma v roce 2013 otevřela ve středočeské Dobrovízi centrum vráceného zboží a v roce 2015 tam zahájilo provoz i distribuční centrum. V budově je možné uložit až 18 milionů kusů zboží a za jeden den vypravit až jeden milion zásilek. Amazon je největším internetovým obchodem na světě, celkem má zhruba 130 distribučních center.