Home Credit svým klientům poskytl od ledna do konce září půjčky v hodnotě 14,9 miliardy eur, především na nákup spotřebního zboží. Je to o 94,6 procenta meziročně více.
V Číně firma půjčila klientům 9,7 miliardy eur, tedy o 127 procent více než v loňském roce. V Rusku Home Credit vydal na půjčky lidem 2,1 miliardy eur, tedy o pětinu více než před rokem, a ve Vietnamu půjčil o téměř 60 procent větší sumu než před rokem.
\"Po období strmého růstu a masivních investic do budování tržních pozic jsme dosáhli významného rozsahu operací. Ten skupině umožňuje začít z dřívějších investic plně profitovat,\" uvedl předseda představenstva a generální ředitel skupiny Jiří Šmejc.
Skupina v tomto období získala 8,6 milionu nových zákazníků, takže dnes některý z jejích produktů aktivně využívá 28,7 milionu lidí v deseti zemích tří kontinentů.
Home Credit zapojuje do svých rozhodovacích procesů vyspělé technologie, včetně umělé inteligence; přechází na plně digitální procesy bez papírové dokumentace a využívá biometrických prvků pro identifikaci klientů. Každý čtvrtý zákazník Home Creditu s firmou komunikuje prostřednictvím mobilní aplikace.
Home Credit, založený v roce 1997 v Česku, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování ve střední a východní Evropě, Společenství nezávislých států a Asii.
Majoritním vlastníkem (88,6 procenta) je PPF, jedna z největších investičních skupin ve střední a východní Evropě. Hlavním majitelem PPF je nejbohatší Čech Petr Kellner. Minoritním akcionářem Home Creditu (11,4 procenta) je investiční holdingová společnost EMMA OMEGA vlastněná Šmejcem.