Více než 58 prodaných vozů mělo benzinový motor, dieselů bylo 38 procent a vozy na CNG a hybridy měly shodně po jednoprocentním podílu. Tři čtvrtiny aut nakoupily firmy.
První je značka Škoda s růstem o čtyři procenta na 78.592 prodaných vozů, následuje Volkswagen s růstem o dvě procenta na 25.183 aut a třetí Hyundai prodala 19.875 vozů, tedy meziročně o tři procenta více. Na dalších místech skončily značky Ford, Dacia a Renault. Nejprodávanější modely jsou Škoda Octavia, Fabia, rapid a Superb, následuje Hyundai i30 a VW Golf.
Škoda v listopadu prodala 7566 nových aut, což je o 1000 vozů víc, než loni. Zároveň byl listopad letošní sedmý růstový měsíc. \"Celoroční práce naší dealerské a servisní sítě se pro letošek blíží do cílové rovinky a množství přijatých objednávek poprvé v historii značky Škoda na tuzemském trhu každým dnem překoná hranici 100.000 vozů,\" uvedl ředitel Škoda Auto ČR Luboš Vlček. Registrace lehkých užitkových automobilů oproti loňskému roku vzrostly o necelé jedno procento na 17.522 aut. Nejvíce prodal Peugeot (2840), následuje Fiat (2428) a Ford (2058).