Obchod s margarínem už není pro firmu klíčový a management se domnívá, že \"jiní jej dokážou provozovat lépe\". Unilever se naopak chce soustředit na rychleji rostoucí druhy zboží. Firma přehodnocuje své aktivity, neboť v únoru odmítla nabídku na převzetí od konkurenta Kraft Heinz.
Transakci mezi Unileverem a KKR ještě budou schvalovat regulační orgány. Obchod by měl být uzavřen v polovině příštího roku.
Do portfolia Unileveru patří i značky Persil, Domestos a majonéza Hellmann\'s. Firma působí v 60 zemích.
V České republice prodává Unilever širokou škálu produktů, například rostlinné tuky, majonézy a dresinky Hellmann\'s, margaríny Flora, Rama, Perla či Hera a kořenicí směsi nebo omáčky Knorr. Do portfolia Unileveru patří také zmrzliny Algida, Míša nebo Ledňáček a kosmetické značky Dove a Rexona.
Investiční společnost KKR sídlí v New Yorku a ke konci září spravovala majetek za 153 miliard dolarů (3,3 bilionu Kč). Podnik má dlouhou historii akvizic ve spotřebitelském sektoru, investoval i do indických restaurací Coffee Day Resorts.