Praha 14. prosince 2017 - Agentura CzechTrade si na zajištění redakčních služeb pro portál BusinessInfo.cz vybrala z několika přihlášených uchazečů opakovaně vydavatelství Mladá fronta. Hlavním cílem portálu je zjednodušit podnikatelům orientaci v informacích a službách poskytovaných státní správou. Informace pro podnikání jsou na portálu na jednom místě. Uživatelé zde naleznou přehledné návody a informace, jak začít podnikat, vyřídit si živnost, jak přiznat a zaplatit daně, dále souhrnné teritoriální informace ze všech zemí světa, exportní příležitosti v podobě poptávek, nabídek a tendrů či aktuální zpravodajství. Portál slouží jako hlavní zdroj informací pro exportéry.
Projekt BusinessInfo.cz spadá pod ekonomickou divizi vydavatelství Mladá fronta, kam patří týdeník Euro a další ekonomicky zaměřené tituly. Obsahovou část projektu bude zajišťovat redakce vedená Pavlem Hubáčkem, který projekt vedl již v minulém období. „Zpracovávat budeme veškeré textové podklady, právní či daňové texty, články, databáze a jejich publikace. Zajišťovat budeme e-learningové návody pro uživatele portálu, krátké video-reportáže a další audio-video obsah“, řekl Pavel Hubáček, šéfredaktor portálu BusinessInfo.cz.
Předpokládaná celková hodnota čtyřleté zakázky představuje podle zadávací dokumentace výše 30,9 milionů korun.
Více o CzechTrade
CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb. www.czechtrade.cz
Více o vydavatelství Mladá fronta
Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s dvaasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 20 specializovaných online titulů. Od roku 2010 divize Medical Services nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšířilo o řadu titulů, především v segmentu auto-moto, a také sportovních a hobby magazínů. V divizi Dětské tituly začal vycházet nový časopis pro nejmenší děti Puntík. Vydavatelství Mladá fronta svými produkty osloví 5 052 735 lidí v České republice.