\"V předvánočním období jsme odbavili 500.000 objednávek v Čechách a 100.000 na Slovensku a podle našich statistik celých 80 procent tvořily vánoční dárky,\" uvedla ředitelka firmy Marie Havlíčková.
Vánoční sezona byla pro Slevomat rekordní. Na portálu zveřejnilo svoji nabídku o 22 procent partnerů více než loni, tedy téměř 3000 obchodníků. Počet zákazníků se meziročně zvedl o čtvrtinu.
\"Nejžádanějšími kategoriemi dlouhodobě zůstávají wellness pobyty, masáže, únikové hry a degustační menu,\" dodala Havlíčková. Jen během adventu nakoupili Češi na Slevomatu 10.000 únikových her, 11.000 degustačních menu, 16.000 thajských masáží či 15.000 wellness pobytů. Přičemž nejvýraznější růst na obratu zaznamenal segment cestování, který meziročně vzrostl o 28 procent.
Slevomat letos koupila britská společnost Secret Escapes, která působí ve více než 20 zemích po celém světě. Největší tuzemský slevový portál letos uvedl, že chce opustit slevový trh a zaměřit se na prodej luxusnějšího zboží. Výprodejové zboží má v nabídce nahradit postupně dražší segment.
Na českém trhu funguje zhruba 40 aktivních slevových serverů. V srpnu roku 2011, kdy byl trh na vrcholu, fungovalo v tuzemsku celkem 204 slevových serverů.