Dodávky samotné značky BMW se zvýšily o 4,2 procenta na zhruba 2,09 milionu vozů. Prodej SUV stoupl o 9,6 procenta a modelů řady 1 o 15 procent. Prodej Mini vzrostl o 3,2 procenta na 371.881 vozů. Prodej značky Rolls-Royce se však snížil o 16,2 procenta na 3362 vozů.
\"Jsem přesvědčen, že prodej BMW bude pokračovat v růstu během roku 2018,\" uvedl v prohlášení ředitel prodeje Pieter Nota. Dodal současně, že automobilka i nadále zůstane zaměřena na ziskovost.
BMW se podařilo splnit i cíl prodeje elektrických vozů, když jejich prodej stoupl o 65,6 procenta na 103.080. Letos čeká další vysoký prodej a doufá, že do konce roku 2019 bude jezdit na silnicích nejméně půl milionu jejích elektrických vozů.
BMW soupeří o pozici jedničky na trhu luxusních aut s automobilkou Mercedes-Benz ze skupiny Daimler. Loni byly výsledky nejednoznačné. Pokud vezmeme v úvahu pouze hlavní značky, tedy jen značku BMW a Mercedes, byl lepší Mercedes, který prodal 2,29 milionu vozů. Při započtení značky Mini a značky Smart, kterou vlastní Mercedes-Benz, však skončila první automobilka BMW. Mercedes včetně Smart loni zvýšil prodej o 8,8 procenta na 2,42 milionu.
Rekordní byl loni také prodej motocyklů značky BMW. Celkem se zvýšil o 13,2 procenta na 164.153 kusů. Společnost loni představila celkem 14 nových a modernizovaných modelů.