\"Naší dlouhodobou vizí je být nejen distributory, ale také tvůrci produktu. Prvním krokem byla vlastní investiční společnost, pojišťovna je logicky další na řadě. Máme přes půl milionu klientů, jejichž potřeby i možnosti známe,\" uvedl generální ředitel Partners Petr Borkovec.
Nabídka bude podle něj stát na pojištění invalidity, dlouhodobé pracovní neschopnosti nebo smrti, a to i pro klienty, o které jiné pojišťovny nemají zájem. Dlouhodobě se chce nová pojišťovna vedle distribuce zaměřit i na on-line prostředí, kde je zatím životní pojištění v začátcích.
Počáteční investice do nové pojišťovny činí 350 milionů korun a skupina počítá s její osmi až desetiletou návratností. Do té doby by chtěla pojišťovna dosáhnout dvouprocentního podílu na trhu životního pojištění. Loni pojišťovny vybraly v životním pojištění téměř 44 miliard Kč, dvě procenta tak činily necelou miliardu korun.
Nová pojišťovna vzniká pod vedením Martina Švece, který má zkušenosti z pojišťoven, jako jsou VIG, Aviva nebo MetLife. \"Na začátek plánujeme nabízet jeden produkt, který se bude lišit proti stávajícím produktům v detailech, ale zásadních. Zaměříme se na využití nejmodernějších technologií,\" upozornil Švec.
Partners se v roce 2009 stala největší finančně-poradenskou firmou v České republice. Do skupiny Partners patří i další projekty, Partners bankovní služby, Partners Akademie, Partners Média a Partners investiční společnost, založená koncem roku 2010. Mezi hlavní konkurenty skupiny patří například firmy Broker Consulting a Fincentrum.