Příjmy z reklamy Facebooku činily ve čtvrtletí 12,78 miliardy dolarů, zatímco analytici oslovení agenturou Reuters předpovídali 12,30 miliardy. Příjmy z mobilní reklamy, která se na celku podílí 89 procenty, vzrostly o celých 84 procenta.
Facebook měl v posledním loňském čtvrtletí zhruba 2,13 miliardy aktivních uživatelů měsíčně. To je o 14 procent více než ve stejném období 2016.
Společnost uvedla, že díky změnám, které zavedla na novinkovém kanálu News Feed, se čas strávený uživateli na její síti sníží každý den zhruba o 50 milionů hodin.
Facebook na svém webu po kritice, že jeho algoritmy upřednostňují zavádějící zprávy a dezinformace, provedl řadu změn. Kanál News Feed, který uživatelům poskytuje přísun novinek od \"přátel\" nebo ze zvolených webových stránek nově upřednostňuje zprávy sdílené přáteli a rodinou. Nižší je také podíl reklamy.
Akcie společnosti ve středu oslabily o tři procenta.