Očištěný zisk činil 19 centů, analytici dotazovaní agenturou Reuters čekali zisk 14 centů na akcii. Příjmy se meziročně zvýšily o dvě procenta na 731,6 milionu USD. To byl první růst od čtvrtého čtvrtletí 2016. Příjmy z reklamy stouply o jedno procento na 644 milionů USD.
Neschopnost Twitteru vykázat zisk mátla investory vzhledem k tomu, že firma je přítomná téměř ve všech médiích a oblíbená mezi celebritami, sportovci a politiky, včetně amerického prezidenta Donalda Trumpa. Twitter v říjnu naznačil, že by mohl být blízko zvratu, protože snížil své výdaje.
Twitter však zaostal za očekáváním v počtu uživatelů svých služeb. Ve čtvrtém čtvrtletí počet aktivních uživatelů za měsíc činil 330 milionů, což bylo o čtyři procenta více než před rokem. Proti předchozímu kvartálu však klesl a analytici čekali až 332,5 milionu aktivních uživatelů měsíčně. Údaj o uživatelích investoři pečlivě sledují jako ukazatel možného vývoje budoucích příjmů z reklamy. V USA, ze kterých pochází většina příjmů Twitteru, počet měsíčních uživatelů klesl na 68 milionů z 69 milionů ve třetím čtvrtletí. Konkurenční větší Facebook má 2,1 miliardy měsíčních uživatelů.