Heineken, který Starobrno vlastní, chce podle Kouckého dál investovat do automatizace nebo zvyšování bezpečnosti v brněnském pivovaru. Jako příklad uvedl rozsáhlou rekonstrukci chladicího systému. Stát bude desítky milionů korun a potrvá zřejmě dva roky. Začít by měla letos.
\"Jde o další rozvoj, cílem je udělat pivovar bezpečnější, efektivnější,\" uvedl Koucký. Podle něj už investice z minulých let pomohly zvýšit maximální kapacitu pivovaru. Ve Starobrnu aktuálně s externími spolupracovníky pracuje kolem stovky lidí.
Starobrno se prosazuje na Moravě a zejména v okolí Brna. Marketing značky je často spojován s hokejovou Kometou Brno. Pivovar kromě tradičních piv vyrábí i speciály, například zelené pivo. Kromě značek Starobrna se v brněnském pivovaru vyrábějí i piva jiných značek, například Hostanu, jehož pivovar ve Znojmě Heineken v minulosti zavřel.
Do skupiny Heineken v České republice ještě patří pivovar v Krušovicích a Velké Březno u Ústí nad Labem. Ostatní provozy, které Heineken v České republice měl, už skončily. Skupina Heineken je dlouhodobě trojkou na českém trhu po plzeňském Prazdroji a Pivovarech Staropramen.